جولای 17, 2019 تیم دیجیل 2دیدگاه

گیمرهای ایکس باکس در مورد این اسکارلت فریاد می زنند

گیمرهای کنسول جدید ایکس باکس در مورد این اسکارلت فریاد می زنند در ادامه با دیجیل همراه باشد

بخش جدید برای خرده فروشان آنلاین در حال حاضر در ALL EC باز می شود.

اگر شما آنلاین محصولات خود را به فروش می رسانید برای تبلیغ وب سایت خود در تجارت الکترونیک.

عضویت رایگان در دسترس برای کسب و کارهای هر اندازه. اتمام آن »

مایکروسافت در روز یکشنبه پیش بینی خود در E3 در لس آنجلس،

با جزئیات جدیدی درباره کد نسل بعدی کنسول بازی خود یعنی Project Scarlett،

اشتیاق بازیکنان قدرتمند گیمر ایکس باکس را به نمایش گذاشت.

اپل انتظار دارد که در فصل تعطیلات سال 2020 شرکت کند، Xbox جدید با پردازنده های AMD

سفارشی ساخته شده بر اساس آخرین فناوری Zen 2 و Radeon RDNA، فیل اسپنسر، ایکس باکس، به گروه E3 گفت.

طبق گفته مایکروسافت، همراه با آن پردازنده، که کنسول جدید چهار برابر قدرتمندتر

از Xbox One X خواهد بود، Scarlett حافظه GDDR6 با پهنای باند بالا و درایو حالت جامد

نسل بعدی را برای سریعتر I / O خواهد داشت.

این نسل جدید SSD در Scarlett عملکرد 40 برابر بهتر از درایوهای فعلی را ارائه خواهد داد.

ویژگی های دیگر عبارتند از Raytracing سخت افزاری شتاب دهنده، نرخ تجدید متغیر،

قابلیت 8K، نرخ فریم 120 فریم در ثانیه و ورودی بسیار کم زمانبندی.

مایکروسافت گفت که پروژه Scarlett سطح جدیدی از وفاداری، دقت و دقت و صحت هرگز در بازی کنسول دیده نخواهد شد.

مارک ن. ونا، تحلیلگر ارشد مور بینش و استراتژی ، تحلیلگر فن آوری و شرکت مشاوره ای در آستین، تگزاس، گفت:

“پروژه اسکارلت به لحاظ سخت افزاری ظاهری محکم است.”

او به دیجیل گفت: “بر خلاف گوگل با Stadia، مایکروسافت از Big Iron حمایت نمی کند.”

گیمرهای ایکس باکس فریاد می زنند دیجیل
گیمرهای ایکس باکس فریاد می زنند دیجیل

گرافیک چشمگیر

“این برای شرکت ها عادی نیست که آخرین محصول خود را از یک محصول دراز مدت به عنوان بزرگترین

جهش که تا به حال ساخته شده است، فراموش کند، اما از آنچه مایکروسافت

از گرافیک هایی برای بازی هایی مانند Simulator نشان داده است، بسیار چشمگیر هستند”

، راس روبین، تحلیلگر اصلی در Reticle Research ، یک شرکت مشاوره فناوری مصرفی در شهر نیویورک است.

او در نمایشگاه به دیجیل گفت: “در بعضی موارد، آنها دشوار است از عکاسی و ویدیو واقعی زندگی کنند.”

اسکارلت نشان می دهد که مایکروسافت در حال حاضر بیشتر در مورد بازی در حال تمرکز است

تا زمانیکه Xbox در ابتدا راه اندازی شد. رابرت اسکارلت “یک چرخش کامل از Xbox One” است.

ایکس باکس “بر تلویزیون تأکید کرد و [Xbox را تبدیل به یک دستگاه برای کنترل سرگرمی های تلویزیونی خود کرد].

مایکروسافت در طول دوره حیات نسل فعلی مایکروسافت به طور کامل نشان داده است

که از تقریبا فاجعه بار پیش از راه اندازی Xbox One، جایی که کنسول را به عنوان یک هاب رسانه تحمیل کرد،

دیجیل

کنسول بازی یاد گرفت – با ادامه دادن به جلو بازی و مرکز آن مایکل Inouye، تحلیلگر اصلی در ABI Research ،

یک شرکت مشاوره فن آوری که مقر آن در Oyster Bay، نیویورک است، گفت: “کنسول ها”.

او گفت دیجیل به خبرنگاران گفت: «صنعت بازی های رایانه ای به عنوان یک مقصد نهایی،

اما راه اندازی کنسول های جدید توسط سونی و مایکروسافت شواهد محکمی است که این گذار زمان می برد.

Inouye افزود: هر دو کنسول شباهت بیشتری نسبت به تفاوت دارند.

“هر دو کنسول با استفاده از سخت افزار AMD سفارشی طراحی شده اند،

بر اساس معماری Navi و Zen 2 AMD. علاوه بر این، هر دو کنسول ها به SSD ها تغییر می کنند

و از GDDR6 RAM استفاده می کنند. در حالی که ممکن است برخی از تفاوت ها در عملکرد وجود داشته باشد،

کنسول ها بدون شک دور هستند بیشتر شبیه به نه. “

گیمرهای ایکس باکس فریاد می زنند
گیمرهای ایکس باکس فریاد می زنند

سیستم های قدرتمند

لوییس وار، مدیر تحقیقاتی بازی در IDC ، یک شرکت تحقیقاتی بازار در فرمینگ،

ماساچوست، گفت: “این سیستم ها یک قدم عظیم برای بازی خواهد بود.”

او به دیجیل گفت: “آنها در آینده در فصل تعطیلات بعدی سیستم های قدرتمند جدید خواهند داشت.”

لوییس اضافه کرد که کنسول های جدید با استفاده از وضوح بالاتر و GPU های قدرتمند

با raytracing، که با تاثیر بصری زیادی در بازی ها به نمایش گذاشته می شود، گیمرها را بیشتر جذب می کند.

او با توضیح در مورد Raytracing، روشنایی در بازی طبیعی تر است.

این باعث ایجاد حس واقعی واقعیت و محیط زیست می شود، زیرا این رویکرد دنیای واقعی را به نور نزدیک می کند.

“Raytracing یک فرایند پیچیده منابع فشرده و محاسباتی است که باور نکردنی است،

بنابراین تنها GPU های بسیار بالاتر می توانند این کار را انجام دهند.”

علیرغم شباهت های سختافزاری، مایکروسافت ممکن است

لبه های کمی زمانی که اسکارلت به قفسه ها می رسد، برساند.

“مایکروسافت در معرض E3 و اطلاعیه که Halo Infinite یک عنوان راه اندازی خواهد شد .

[اسکارلت] به شدت قرار داده، به خصوص با مخاطبان ایالات متحده،” Piers هاردینگ رولز،

مدیر در IHS مارکت، یک شرکت تحقیق، تجزیه و تحلیل و مشاوره با دفتر مرکزی در لندن، در تحقیق یادداشت در مورد این رویداد.

بدون نمایش سونی

سونی کنسول جدید تصمیم سونی برای امضای E3 در سال جاری به مایکروسافت فرصت داد

تا بازی های شخص ثالث سونی  را برای سخت افزار خود عرضه کند و همچنین محصولاتی

با نام تجاری منحصر به فرد را که توسط مجموعه ای از استودیو ها ساخته شده است، در اختیار دارد.

هاردینگ رولز نوشت: “مجموعه ای بزرگ از بازی های نشان داده شده به خوبی بر روی نام تجاری ایکس باکس منعکس شده است

و این فرصتی را برای ایجاد حرکت در نیمه دوم سال 2019 و تا سال 2020 برای راه اندازی نسل بعدی کنسول خود به ارمغان آورده است.

“این یک قلم بزرگ در کلاه مایکروسافت است که آنها هزاران عنوان را ساخته اند،”

ونا مور. “کتابخانه عناوین ایکس با مقادیری مانند Stadia گوگل” بسیار بزرگ است. “

مایکروسافت در E3 اعلام کرد که بلوک های ساختمانی برای توسعه ایکس باکس

آنها را به محل قرار داده اند، هاردینگ رولز مشاهده کرد.

سونی کنسول بازی این بلوک ها شامل خدماتی مانند Xbox Live، Xbox Game Pass و Project xCloud است

که توسط کسب و کار ابر آن Azure پشتیبانی می شود.

هاردینگ رولز نوشت: “این ها مهم هستند، زیرا این بلوک های ساختاری استراتژی مایکروسافت است.

که مخاطبان Xbox را به طور گسترده ای گسترش می دهد.” پروژه مایکروسافت xCloud،

پس از اعلام گوگل Stadia و جلسه ی اولیه E3 Google Stadia، اهمیت بیشتری به دست آورده است.

جزئیات بیشتر در مورد این سرویس از احتمالا پیش بینی شده است،

و این ایده را مطرح می کند که در سال 2019 به آن پرداخته می شود. “

آینده در ابر

سونی کنسول جدید مایکروسافت در طول نمایشگاه E3 مایکروسافت تأیید کرد که هنگامی

که پیش نمایش های پروژه xCloud در ماه اکتبر از جریان کنسول پشتیبانی می کند،

اجازه می دهد صاحبان ایکس باکس One به پخش محتوای به دستگاه های دیگر.

با جریان کنسول، بازیکنان به کتابخانه بازی ایکس باکس One و بازی Xbox Game Pass بر روی بروید،

به طور مستقیم از کنسول Xbox One به دستگاه تلفن همراه دسترسی پیدا می کنند.

هاردینگ رولز توضیح داد: “این معادل راه حل Remote Play سونی است

که اخیرا بر روی دستگاه های iOS گسترش یافته است. انتظار می رود که جریان کنسول مایکروسافت

از دستگاه های Android پشتیبانی کند. “

با توجه به دیدگاه طولانی برای بازی، Inouye ABI پیش بینی کرده است

که مدل های استفاده حداقل برای سه تا پنج سال آینده باقی خواهد ماند.

او گفت: “کنسول ها و رایانه های شخصی بازی برای مدت زمان بازی با ابر بازی می کنند.

بسیاری از خانوارها خدمات کافی برای حمایت از بازی های ابر را ندارند، به ویژه در پایان بازی.”

Inouye افزود: “اگر ما به افق زمانی بیشتری نگاه کنیم، آینده به نظر می آید

که در ابر قرار دارد”، اما هنوز هم امکان دارد که برخی از انواع کنسول را بعد از این محصول بعدی به نمایش بگذاریم.

نظرات و پیشنهادات خود را با دیجیل در میان بگذارید.

کدام بخش واحد توزیع برای هارد درایو شما بهترین است؟ ادامه این مطلب را در دیجیل مطالعه کنید.

یک دوربین زمان پرواز و چگونه کار می کند؟ ادامه این مطلب را در دیجیل مطالعه کنید.

2 دیدگاه در “گیمرهای ایکس باکس فریاد می زنند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *