سپتامبر 4, 2019 تیم دیجیل 0دیدگاه

وسایل نقلیه آمریکا

برخی از سنگاپورهای لجستیک و تحرک اجتماعی یک گروه متعهد به بهبود زندگی و فرصت های کار آمریکایی ها از طریق تصویب وسایل نقلیه مستقل را تشکیل داده اند.

فهرست مشارکت برای حمل و نقل نوآوری و فرصت های شامل انجمن حمل و نقل آمریکا، دایملر، فدرال اکس، فورد، Lyft، تویوتا موتور شمالی امریکا، اوبر و Waymo.

“ماورین وستفال، مدیر اجرایی PTIO، گفت:” آینده ما خودرو مستقل ما منافع قابل توجهی را برای جامعه به ارمغان خواهد آورد، اما ما نیز باید به یاد داشته باشیم که ممکن است بسیاری از ما کار را تغییر دهیم. “

وی به TechNewsWorld گفت: “مسیرهای مختلف حرفه ای، شغل های کاملا جدید و کارایی بیشتر در بخش حمل و نقل، تنها تعدادی از تغییراتی است که ما ممکن است شاهد باشیم.”

وستفال اشاره کرد: “در همان زمان و همانطور که ما با پذیرش هر تکنولوژی جدید دیدیم، وسایل نقلیه مستقل ممکن است بعضی از جنبه های اشغال برخی از اشخاص را تغییر دهند و ممکن است در طول زمان نیاز به دیگران را کاهش دهند.” “با توجه به تمام این مسائل، شرکت ها و انجمن هایی که PTIO را رهبری می کنند، قصد دارند یک گفتگوی آزاد درباره شغل ها، مسیرهای شغلی و سایر تغییراتی که ممکن است از تصویب وسایل نقلیه مستقل به وجود آیند آغاز کنند.”

اهداف خیرخواهانه

در ابتدا، PTIO سه هدف گسترده دارد:

  • شناسایی تحقیقات، برنامه ها و راه حل های سیاست برای کمک به گسترش فرصت های وسایل نقلیه مستقل می تواند برای نیروی کار ما ایجاد کند.
  • تمرکز بر کاهش گذار هر مشاغل آسیب دیده به مسیرهای شغلی جدید و معنی دار و قهر کردن شغل های جدید در اقتصاد جدید.
  • تمرکز بر نقش سیاست عمومی می تواند در کمک به تمام نیروی کار از تکنولوژی خودرو مستقل بهره مند شود.

کجا کار می کند؟

گم شدن از فهرست PTIO، نمایندگی از کار است. “کارا دنیز، سخنگوی اخوان المسلمین تیم کارشناسان، گفت:” قطعا محدودیتی برای کارآیی یک گروه است که سعی در ایجاد سیاست دارد، در حالی که سازمان های نمایندگی رانندگان گنجانده نشده اند. “

او به دیجیل گفت: “شما یک گروه کاری نخواهید داشت که در مورد معلمان مدرسه یا پرستاران و یا دیگر حرفه ها وجود داشته باشد و آن افراد را نداشته باشند.” پس چرا باید راننده ها هر کدام متفاوت باشند؟ “

John Kearney مدیر اجرایی سیستم های آموزش پیشرفته ، اگر چه این نوع از گروه مورد نیاز است، ساختار PTIO در ارتباط است.

وی به TechNewsWorld گفت: “این گروه خاص از افرادی است که با توجه به نتایجی که در اختیار داشتن وسایل نقلیه عملیاتی مستقل قرار می گیرد، بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.” “ما به گروه مطالعاتی نیاز داریم تا اعضای مستقل داشته باشیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم.”

تأثیر بر کار غیر متخصص

اتوماتیک رانندگی کامیون می تواند میلیون ها کارگر را در شغل های نسبتا غیر متخصص و با مشاغل با ارزش بالا تحت تاثیر قرار دهد.

اریک یوربام، مفسر تکنولوژی و همکارانش در Fox News Tech Take ، گفت: “مشکل خودروهای خودمختار این است که صنعت تقریبا تقریبا 4 میلیون نفر را استخدام می کند که معادل کل شهر لس آنجلس است.”

“رانندگی کامیون یک مهارت کم مهارت است که به راحتی قابل دسترسی است، به این معنی که اتوماسیون آن می خواهد برای رانندگان موجود برای پیدا کردن اشتغال قابل مقایسه است بسیار دشوار است، به طوری که اثرات اقتصادی این است که به فهیم خارج شدن از صنعت فوری ، “او به TechNewsWorld گفت.

یویربام ادامه داد: “این امر به طور موثر از بین بردن یک منبع کلیدی درآمد برای یک بخش بزرگ از ایالات متحده از دسترسی، و قطعا خانواده ها و جوامع سراسر کشور را به هرج و مرج اقتصادی تبدیل خواهد کرد”.

وسایل نقلیه در آمریکا
وسایل نقلیه در آمریکا

تهدید به مشاغل

ریچارد والاس، معاون رئيس جمهور برای تجزیه و تحلیل سیستم های حمل و نقل در مرکز تحقیقات خودرو ، نگهداری می شود، اما می تواند خطرناک باشد.

او به TechNewsWorld گفت: “دشوار است تصور کنید چیزی در طول یک روز برای یک سرویس تحویل که نیازی به مداخله در رابطه با انسان ندارد، وجود ندارد.”

“برای مدت طولانی، ما قصد داریم که درایورها را به عنوان پشتیبان گیری برای سیستم های خودکار، اما این می تواند یک کار کمتر با پرداخت می شود.” خطر وجود دارد، اما حداقل 10 سال است – شاید طولانی تر “، والاس گفت .

او اضافه کرد: “من بسیار نگران ماشین سازی اتوماسیون به عنوان یک منبع از دست دادن شغل از من در مورد کارکرد خودکار خودرو است.”

عمومی مراقب باشید

Yaverbaum خاطر نشان کرد: اتوماسیون در حال انجام همه چیز است، زیرا کامپیوترها بهتر و بهتر در انجام وظایف تنها افرادی هستند که در حال حاضر می توانند انجام دهند.

وی گفت: “بسیاری از مشاغل – به ویژه شغل های کم مهارت وجود دارد که از بین می روند، و این امر برای مردم مشکل ساز است”. “تاریخ می تواند به خطراتی که میلیونها نفر از کار را عملا یک شبه انجام داده است، تایید کنند.”

Wallace گفت: کارهایی که برای اتوماسیون به وجود آمده است، وجود دارد، اما مشخص نیست که آیا این مشاغل با شغل جدید جایگزین خواهد شد.

او گفت: “آنچه مسلما تغییر خواهد کرد ابعاد این شغل ها و مجموعه های مهارت است، به طوری که افرادی که آواره می شوند ممکن است مجموعه مهارت هایی برای ایجاد شغل های جدید ایجاد نکنند.” “ما چالش هایی را برای بازآموزی، حفظ مهارت ها و مهارت های انتقال خواهیم داشت، و من توجه زیادی به آن ها نمی کنم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *