آگوست 20, 2019 تیم دیجیل 0دیدگاه

اداره پست ایالات متحده درکنار کامیون ها و اتوبوس

خدمات پستی اداره پست ایالات متحده درکنار کامیون ها و اتوبوس در ادامه با دیجیل همراه باشید.

خدمات پستی ایالات متحده در روز سه شنبه یک پروژه آزمایشی با استفاده از کامیون های خود راننده اعلام کرد.

این آزمایش دو هفته ای را با همکاری TuSimple ، یک شرکت فن آوری رانندگی مستقل واقع در سن دیگو انجام خواهد داد.

قرارداد TuSimple با سرویس پستی یکی از کامیون های خود رانندگی شرکت را به منظور انجام

خدمات پستی آمریکا پنج سفر دور از حمل و نقل تریلر USPS بین دالاس و ققنوس می کشد.

اگرچه عملیات کامیون به صورت اتوماتیک انجام می شود، انسانها به طور کامل از تصویر خارج نخواهند شد.

پست اتوبوس یک مهندس ایمنی و راننده برای نظارت بر عملکرد خودرو و حفظ امنیت عمومی در کنار آن خواهد بود.

بارها در امتداد مسیرهای I-10، I-20 و I-30 از طریق تگزاس، آریزونا و نیومکزیکو، مسیری که حدود 60 درصد

از کل فعالیت اقتصادی در ایالات متحده را تشکیل می دهد، سفر خواهد کرد.

رابرت براون، مدیر امور امور عمومی TuSimple، اشاره کرد که این راهرو همچنین دارای مزایای خاصی برای

وسایل نقلیه اتوماتیک است.

خدمات پستی آمریکا او به دیجیل گفت: “شما نمی خواهید ما را در I-90 ببینید. “ما می توانیم بادهای زیاد، تاریکی و باران روبرو شویم،

اما هنوز هنوز برف را ندیده ایم.”

آنها در شب رانندگی می کنند

پست آمریکا طبق بیانیه ای که به Kim Frum سخنگوی دیجیل ارائه داد، خلبان تنها یکی از راه های بسیاری است

که خدمات پستی نوآوری و سرمایه گذاری در آینده آن است.

USPS می گوید: “ما در حال انجام تحقیق و آزمایش به عنوان بخشی از تلاش های ما برای استفاده از کلاس های

آینده از وسایل نقلیه که فن آوری های جدید برای ترکیب مخلوط ایمیل، افزایش ایمنی، بهبود خدمات، کاهش انتشار

پست اتوبوس گازهای گلخانه ای و تولید پس انداز عملیاتی است.

با توجه به TuSimple، مسیرهای طولانی با سرعت چرخش کوتاه، مانند سفر 22 ساعته در خلبان،

برای کامیون های خود رانندگی مناسب هستند.

TuSimple’s Brown گفت: “در حال حاضر، رانندگان انسان با 11 ساعت در روز محدود می شوند.”

“ما می توانیم این را با این کامیون ها کشف کنیم.”

یکی از بزرگترین چالش هایی که TuSimple با آن مواجه است، یافتن تیم هایی است که همراه کامیون های

خودکار خود هستند. نیازمندی های شبانه و چهارچوب نزدیک یک ترکیب جذاب نیست، به ویژه در وسط کمبود

راننده کامیون. انجمن حمل و نقل آمریکا تخمین می زند که کمبود تا سال 2024 به 175،000 خواهد رسید.

براون توضیح داد: “در حال حاضر ما یک راننده کامیون در صندلی سمت چپ و یک مهندس ایمنی با

صندلی سمت راست است.” “در نهایت ما قادر خواهیم بود که این افراد را از بین ببریم.”

بدون خواب و یا تعطیلات حمام

خدمات پستی Eric Yaverbaum، مدیر عامل شرکت Ericho Communications ، پست آمریکا یک شرکت روابط عمومی در شهر نیویورک، گفت:

حمل و نقل خودکار می تواند هزینه ها را کاهش دهد و سرعت و کارایی را برای خدمات پستی افزایش دهد.

او به دیجیل گفت: “بر خلاف رانندگان انسانی که حمل و نقل در سراسر منطقه ای به اندازه جنوب غربی آمریکا،

که در آن آزمایش می شود، کامپیوتر ها به خواب، غذا و یا تعطیلات حمام نیاز ندارند.”

Yaverbaum گفت: “محدودیت های قانونی نیز وجود دارد که یک راننده تجاری می تواند در یک روز رانندگی کند،

که در 18 سواری مدرن توسط کامپیوتر و ردیابی GPS اجرا می شود.”

اداره پست ایالات متحده درکنار کامیون ها و اتوبوس
اداره پست ایالات متحده درکنار کامیون ها و اتوبوس

ردیابی

خدمات پستی “وی افزود:” پیدا کردن راهی برای حرکت در خطوط دولتی بدون این نقطه اصطکاک، نوعی مقبره تدارکات است “،

بنابراین، ما به دنبال تحویل سریع تر و یک خط لوله با ظرفیت بالاتر می رویم، که این بدان معنی است که حتی

حمل و نقل بیشتر تحویل می شود سریع تر – فرض بر این است که این برنامه آزمایشی خوب می شود. “

سام ابولزامید، تحلیلگر ارشد تحقیقاتی Navigant Research ، یک تحقیق بازار و شرکت مشاوره ای در بولدر، کلرادو،

ایمنی را نیز یک مزیت بزرگ از وسایل نقلیه خود رانندگی دانست.

او به دیجیل گفت: “اتوماسیون خستگی ناپذیر و یا حواس پرت نمی شود.”

پست اتوبوس ابوالسامید گفت: در کوتاه مدت، رانندگی بزرگراه یکی از مهمترین مناطق مورد نیاز برای اتوماسیون خودروهای سنگین است.

وی گفت: “با این حال، این سیستم ها هنوز هم نیاز به اپراتورهای انسانی در مناطق شهری دارند.”

“اتوماسیون می تواند برای راه بزرگراه طولانی راه اندازی شود، و پس از آن یک راننده انسان می تواند زمانی

که کامیون از بزرگراه خارج می شود تا عملیات نهایی را طی کند، به سر می برد. احتمالا انسان ها بارگیری و

تخلیه و سایر عملیات در انبار ها را درگیر خواهند کرد.”

جابجایی شغلی

خدمات پستی اداره پست در حال حاضر شرایط به کار در بازار حمل و نقل لطمه می زند. پست آمریکا  کمبود رانندگان وجود دارد و در حال رشد است.

در این شرایط، کامیون های خود راننده می توانند شکاف هایی ایجاد شده توسط این کمبود را پر کنند.

با این حال، این امر همیشه در مورد آن نیست.

یاربام اریکو گفت: “از آنجا که بهره وری و هزینه بهره برداری از وسایل نقلیه خودمختار خود را نشان می دهد،

ما می توانیم انتظارات اخراج ها را کاملا انتظار داشته باشیم.” آنها به احتمال زیاد رخ می دهد “اول،

در پاسخ به شرکت های جدید که از ابتدا وسایل نقلیه خودمختار را استفاده می کنند، و دوم، به عنوان شرکت ها

قادر به رقابت در حالی که هنوز ارائه رانندگان خود را با هر گونه مزایای“.

با این حال، تاثیر ابوالسامید Navigant در این زمینه ممکن است بیش از حد شدید باشد.

او می گوید: “در برنامه های شهری شهری، رانندگان ممکن است آواره شوند، اما احتمالا هنوز هم افراد زیادی

در طول سال برای رسیدگی به آخرین مشکل 100 پا در واقع تحویل محصولات به درگاه مردم هستند.”

“همانطور که تجارت الکترونیک رشد می کند، تلفات خالص شغلی ممکن است در نهایت یک شستن باشد”.

دیجیل

خدمات پستی اداره پست در همین حال، مشارکت برای نوآوری پست آمریکا و فرصت های حمل و نقل، که بر تاثیر وسایل نقلیه مستقل بر کارگران تمرکز

دارد، حمایت از پروژه هایی مانند Pilot USPS-TuSimple را ابراز کرد. اعضای آن شامل انجمن حمل و نقل آمریکایی،

دایملر، فدرال اگز، فورد، Lyft، تویوتا موتور North America، Uber و Waymo هستند.

مورین وستفال، مدیر سازمان، گفت: “PTIO به طور کامل از همکاری بین دولت و کسب و کار، مربیان و سایر ذینفعان

در حل سوالات کلیدی پشتیبانی می کند، زیرا ما برای شناسایی سیاست ها و برنامه هایی که کارگران را

به سمت گسترش و فرصت های جدید متصل می کنیم، کاملا حمایت می کنیم.”

از جمله سوالات کلیدی: چگونه معرفی وسایل نقلیه خودمختار به نقش کارگر تاثیر می گذارد؟

نقشهای آنها چگونه باقی خواهند ماند؟ چگونه آنها تکامل خواهند یافت؟ چه فرصت های شغلی جدید در دسترس

خواهد بود؟

وستفال به دیجیل گفت: “از طریق این تلاش های متمرکز، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم

که کارگران از طریق انتقال جوامع جوامع به آیندۀ آینده حمایت می شوند.”

اداره پست ایالات متحده درکنار کامیون ها و اتوبوس دیجیل
اداره پست ایالات متحده درکنار کامیون ها و اتوبوس دیجیل

بازیگران بد

اداره پست به عنوان سودمند به عنوان وسایل نقلیه مستقل ممکن است پست آمریکا  ثابت شود، آنها نیز بسیار آسیب پذیر هستند.

ابوالسامید گفت: “وندیسم یک تهدید واقعی است. اگر بازیگران مخرب تصمیم به اسپری رنگ و یا خراب کردن

سنسورها داشته باشند، به راحتی می تواند وسایل نقلیه خودکار را غیرفعال کند.”

“امنیت سایبری نیز یک مسئله بسیار واقعی است. از آنجاییکه وسایل نقلیه اتوماتیک همه متصل می شوند،

همیشه پتانسیل وجود دارد که بازیگران بد ممکن است راهی برای حمله به وسایل نقلیه یا مراکز داده مربوطه

برای ایجاد مسائل برای افزایش سود یا ایجاد ویرانی داشته باشند ، “او اشاره کرد.

ابوالسامید افزود: “افرادی که تصمیم می گیرند که در مقابل AV ها گام بزرگی بردارند، می توانند کارها

را متوقف کنند، اگر چه این چیزی است که می تواند در حال حاضر با وسایل نقلیه بکار رفته باشد.”

در ادامه با دیجیل همراه باشید.

در ادامه با دیجیل همراه باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *