سپتامبر 11, 2019 تیم دیجیل 0دیدگاه

هواپیمای بدون سرنشین به منظور کاهش میزان غذا در تابستان امسال

Uber Lift، بازوی هوائی Uber، اواخر هفته گذشته اعلام کرد که در اوایل تابستان در سان دیگو، تحویل فست فود را با سرویس آزمایش هواپیماهای بدون سرنشین آغاز خواهد کرد.

با این حال، مقصد های تحویل خانه ها یا آپارتمان ها نخواهند بود، اما به جای آن، “مناطق امن فرود آمدن” تعیین می شوند.

این مناطق فرود می تواند شامل یک سقف یک وسیله نقلیه پارک شده ایبر در یک سناریو باشد. یک پیک اورد پکیج را دریافت می کند و به دست مصرف کننده آن را تحویل می دهد.

مک دونالد یکی از شرکای اوبر است، و در حال توسعه بسته بندی ویژه برای نگه داشتن غذا گرم و دست نخورده در طول بخش هوایی تحویل شده است.

نگاه کن تا در آسمان …

هنگامی که تحویل هواپیماهای بدون سرنشین Uber Elevate در حقیقت پرواز می کند، برای مدت زمان طولانی در هوا بوده است. اداره هواپیمایی فدرال تنها هفته گذشته تایید کرد. FAA سان دیگو را به عنوان یکی از 10 مکان ایالات متحده برای آزمایش خدمات هواپیماهای بدون سرنشین تعیین کرده است.

شهر کالیفرنیا جنوبی، به علت وجود حضور نظامی در آن، بخشی از تحقیقات هواپیماهای بدون سرنشین بوده است، بلکه به لطف آب و هوایی که به راحتی آفتابی و آرام است، شرایط پرواز هواپیماهای بدون سرنشین ایده آل است.

با این حال، حتی زمانی که Uber Elevate قادر است که برنامه هواپیماهای بدون سرنشین خود را در تابستان امسال به زمین بفرستد، احتمالا برتری هوایی خود را برای مدت طولانی حفظ نخواهد کرد.

Walmart گزارش داده است که بیش از آمازون برای سال دوم در ردیف، درخواست های ثبت اختراع بیشتری را ارائه می دهد. با این حال، Wing Aviation که متعلق به شرکت الفبای شرکت گوگل است در ماه آوریل اعلام کرد که گواهینامه FAA نیز برای ارائه بسته های کوچک در دو جوامع ویرجینیا روستایی نزدیک بلکسبرگ دریافت کرده است.

این یک هواپیمای بدون سرنشین است

با توجه به اینکه هواپیماهای بدون سرنشین با محدودیت های زیادی مواجه می شوند – برای مثال پرواز در مناطق پرجمعیت به شدت محدود نیست – مشخص نیست که چه مزایایی را نسبت به سایر روش های تحویل ارائه می دهند. با این حال، تحویل می تواند تنها یک بخش از نقش هواپیماهای بدون سرنشین در آینده ای نزدیک باشد.

ترد ایستک، مدیر دانشکده، گفت: “هواپیماهای بدون سرنشین واقعی در زمینه های کلیدی زنجیره تامین هستند – بررسی سطح موجودی در مراکز توزیع بزرگ، پرواز خطوط تولید برای تعیین زمانی که قطعات جدید در خط مورد نیاز است، بررسی امکانات و خطوط لوله” و استاد تدارکات در دانشگاه تنسی، موسسه جهانی زنجیره تامین .

او به دیجیل گفت: “این اتفاق می افتد – در غیر این صورت آمازون، Walmart، Uber، گوگل و غیره، آن را به سختی تحمل نخواهند کرد.”

Stank افزود: “با این حال، من فقط نمی بینم این اتفاق می افتد به زودی. بسیاری از مسائل قانونی و نظارتی برای کار از قبل قبل از آن می تواند به هر حجم حجم مقیاس وجود دارد.” “برای کوتاه مدت، من فکر می کنم بیشتر از یک اخبار از نظر آخرین تحویل محصولات.”

درون

حتی به عنوان هواپیماهای بدون سرنشین در سان دیگو و بلکسبرگ آزمایش می شود، استفاده از تجهیزات بالقوه در آینده نزدیک، تحویل اقلام پزشکی در مناطقی است که به راحتی به وسیله ماشین یا حتی به پا می شود.

Stank گفت: “ممکن است برخی از برنامه های کاربردی برای محصولات با ارزش بسیار بالا یا موارد بسیار فاسد شدن وجود داشته باشد یا اینکه باید به مکان های بسیار دشوار دسترسی پیدا کرد.”

در ابتدا، Zipline در حال استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای انتقال خون به بیمارستان های راه دور و ایستگاه های کمک در رواندا است.

جیمز R. Bailey، استاد رهبری در دانشکده کسب و کار دانشگاه جورج واشنگتن گفت: “با استفاده از تکنولوژی هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف انساندوستانه و تجاری صرفا برای تفریحات صرفا اجتناب ناپذیر است و فقط توانایی نادیده گرفتن آن وجود دارد.”

او به دیجیل گفت: “برای رفاه انسان، تصور کنید که یک فرد مبتلا به آنژین را در نیم ساعت زمانیکه یک آمبولانس برای رسیدن به یک وازودیلاتور را تحویل دهد، تصور کنید.”

بیلی توضیح داد که همین امر می تواند برای تحویل مواد غذایی و منابع به یک روستای جدا شده پس از سونامی یا فاجعه دیگری صادق باشد. “چنین برنامه هایی از پشتیبانی گسترده برخوردار خواهند بود.”

پاک کردن هوا

با این حال، تعدادی از مسائل و چالش هایی وجود دارد که باید قبل از اینکه هواپیماهای بدون سرنشین واردات روزافزونی جعبه های Big Mac و Amazon را انجام دهند غلبه می کنند.

“اول، چگونه هواپیماهای بدون سرنشین به منظور موثر و کارآمدی دسترسی می یابند؟ آیا می توان آن را خودکار کرد یا کسی آن را بارگیری می کند، هزینه؟” استنک فکر کرد.

پس مسئله مسئولیت وجود دارد.

“اگر سقوط هواپیمای بدون سرنشین باشد،” استکان ادامه داد، “یا اگر کسی آن را بسوزاند تا دستور را سرقت کند، کدام افراد به طرز شگفت انگیزی به نام” اسکیت تیراندازی برای جوایز “می گویند؟

برای این دلایل و دیگران، “بایلی” پیشنهاد داد که “مسیر پرواز به برنامه تجاری، آشفته تر خواهد شد.”

وی افزود: “هر روزه می تواند هک شود، از جمله سیگنال هایی که به هواپیماهای بدون سرنشین وارد می شود، و هواپیماهای بدون سرنشین می توانند به خاطر جهنم از بین بروند – برای ربودن و حمل و نقل خراب شده ربوده شده اند.”

بیلی یادآور شد: “پسران مسخره می توانند گروه خود را برای حملات هوایی راه اندازی کنند یا فقط سنگ ها را پرتاب کنند.” “چنین روحانی می تواند هرج و مرج بیشتری نسبت به نرم افزارهای مخرب ایجاد کند. صبر عمومی برای فعالیت های تجاری کوتاه خواهد بود و پیامدهای قانونی بلند خواهد شد.”

در حال رفتن برای فرود

مسائل دیگر نیز وجود دارد، مانند جایی که هواپیماهای بدون سرنشین میتوانند پرواز کنند. همانطور که اشاره شد، Uber Elevate تصمیم دارد تا مناطق تعیین شده را تعیین کند، مانند اتومبیل های وسایل نقلیه که با کد QR مشخص شده اند. با این حال، ممکن است برای همه تحویل نباشد.

استنک گفت: “Zipline به معنای واقعی کلمه کالاهای خون را به سقف بیمارستان در رواندا فرو می کند، اما برای اکثر کالاهای مصرفی کار نخواهد کرد.”

سپس مسئله بازدهی و حتی بسته های سرقت شده در زمین وجود دارد.

“مطمئنا، فناوری اطلاعات فناوری [از جمله] دوربینهای ویدئویی میتواند بسیاری از این مسائل را حل کند، اما آیا میتوان با هزینه کم آن را انجام داد؟ آیا می توان آن را برای هر چیز دیگری غیر از ایجاد یک تصور خنک و ویدیوی YouTube بزرگ کرد؟” استنک پرسید:

“بسیاری از برنامه های مرتبط با زنجیره تامین برای هواپیماهای بدون سرنشین وجود دارد که نیازی به تحویل محصولات گذشته ندارند. من می توانم استفاده های احتمالی را در اطمینان از رعایت راننده های Uber در کسب و کار مسافر، محل و ID حمل و نقل برای حمل و نقل اتوبوس، و هر نوعی از نقش که نیاز به دید در بخش هایی از زنجیره تامین است که به طور معمول برای دسترسی به آن دشوار است.

هواپیمای بدون سرنشین کاهش سوخت پهباد بدون سرنشین
هواپیمای بدون سرنشین کاهش سوخت پهباد بدون سرنشین

بیشتر از فضای پرجمعیت

یکی دیگر از مسائلی است که دقیقا همان چیزی است که هواپیماهای بدون سرنشین میتوانند پرواز کنند. بعضی از فناوری های پیشرفته – به ویژه وسایل نقلیه مستقل – به نظر می رسد برای گسترش در بازارهای شهری آمادگی دارند، اما با وجود محدودیت هایی برای پرواز در مناطق پرجمعیت، شهرهای ایالت نیویورک و سان فرانسیسکو مانند نامزدهای ایده آل برای هواپیماهای بدون سرنشین .

بنابراین تحویل هواپیماهای بدون سرنشین و خودروهای خودگردان به احتمال زیاد مکمل نیستند، اما هر دو تکنولوژی در حال توسعه توسط همان شرکت ها هستند. سپس موضوع توسعه رقابت برای ارائه سریع و آسان مواد غذایی وجود دارد.

بیلی گفت: “مدل کسب و کار اوبر به نظر می رسد. آنها در حال حاضر دارای رانندگان بی شماری هستند که علاقه مند به نوسان توسط McDonald’s برای برداشتن برخی از برگرها هستند.”

وی افزود: “Grubhub و دیگران نیز انجام می دهند، و زمان تحویل در صنایع غذایی در حال آماده سازی است همانند هر چیز دیگری – فکر می کنم در مورد آخرین تحویل چینی یا پیتزا شما.”

بیلی خاطرنشان کرد: “من آمازون چشم انداز هواپیماهای بدون سرنشین را دریافت می کنم، زیرا آمازون تعداد کمی از مراکز توزیع را دارد.”

“بنابراین، هواپیماهای بدون سرنشین خود را می توان برای یک وانت دیگر بازگشت، اما هزاران رستوران در هر منطقه شهری وجود دارد، و حاشیه های مواد غذایی در حال حاضر تیغه نازک، در حالی که هزینه یک ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین افزایش قیمت بالاتر از حساس نقطه خرید، “او توضیح داد.

“آیا مقیاس پذیر و مقرون به صرفه است و می تواند مسائل قانونی و قانونی حل شود؟” استنک تعجب کرد.

برای بسیاری از این دلایل احتمال بیشتری وجود دارد که هواپیماهای بدون سرنشین بتوانند در مناطق روستایی و نه در بازارهای شهری خالی کنند.

“برای تحویل به یک محل روستایی بسیار گران است – چگالی تقاضا وجود ندارد و فاصله ها می توانند طولانی باشند، هر دو افزایش هزینه ارسال یک راننده در یک وسیله نقلیه به یک محل روستایی برای ارائه یک سفارش بسیار پر هزینه است. بنابراین ارسال یک هواپیمای بدون سرنشین بسیار معنی می دهد، “Stank گفت.

وی افزود: “علاوه بر این، از آنجا که هواپیماهای بدون سرنشین در اکثر مناطق از مناطق پرجمعیت عبور نخواهند کرد، مسائل قانونی و نظارتی و همچنین چالش های عملیات ایمن باید بسیار کمتر از یک منطقه شهری باشد.”

همه این نکات می تواند به عنوان تصمیم گیری نهایی در مورد اینکه آیا هواپیماهای بدون سرنشین می توانند تحویل FAA را تحمل کنند یا خیر.

بیلی گفت: “اگر چه برخی از سایت های تست تایید شده است، اداره فدرال هوایی هیچ وقت در آینده نزدیک مجوز کسب و کار نمی دهد.” ایالات متحده در میان امن ترین فضاهای هوایی کشور در این سیاره قرار دارد و آنها برای رسیدن یک ساعت مکالمه بزرگ، مصمم نیستند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *