سپتامبر 11, 2019 تیم دیجیل 0دیدگاه

تساوی دو نفره پایین در عینک پوشیدنی بادامک

Snap ، شرکت پشت Snapchat، در روز پنج شنبه تولید نسل دوم عینک های خود، یک دوربین فیلمبرداری پوشیدنی را ضبط کرد که کلیپ های کوتاه را می توان با یک گوشی هوشمند همگام سازی کرد. نسخه جدید نیز هنوز عکس های گرفته شده است و طراحی شده است که مقاوم در برابر آب.

عینک های جدید همان طراحی اساسی طراحی Ray-Ban را به عنوان اولین تکرار در نظر می گیرند، اما آنها کم شده اند و کم حجم تر هستند – چیز خوبی برای پوشیدن عینک ها و حمل آنها است. علاوه بر این، کاربران گزینه های رنگ بیشتری دارند. آنها شامل عناب همیشه مد روز، و همچنین ruby ​​و یاقوت کبود است.

نتیجه ظاهر این است که نسخه جدید به نظر می رسد بسیار شبیه یک جفت عینک آفتابی واقعی از یک دوربین فیلمبرداری پوشیدنی است.

با این وجود این محصول نسل دوم بیش از یک نگاه جدید به بیرون ارائه می دهد. اتصال بین دستگاه و گوشی کاربر بهبود یافته است، و به اشتراک گذاری فیلم ها و عکس ها آسان تر است. نرم افزار نیز بهبود یافته است، و عینک میتواند یک شبکه WiFi ویژه برای ایجاد محتوای اشتراکی به تلفنهای همراه ایجاد کند.

عینک برای سفارش در ایالات متحده، کانادا، انگلیس و فرانسه برای 150 دلار در دسترس است – 20 دلار افزایش نسبت به مدل اصلی. در دسترس بودن بیشتر خواهد شد تا بیشتر اروپا را در هفته آینده وارد کند. همانند مدل اصلی، عینک های جدید سازگار با دستگاه هایی هستند که سیستم عامل اندروید گوگل و سیستم عامل اپل را دارند.

خنده در خورشید

عینک برای گرفتن فیلم های طولانی طراحی نشده است – و به همین ترتیب آنها به یک مرد فقیر پاسخ می دهند به شیشه گوگل. آنها ویدیوهای کوتاه را برای «لحظات» ثبت می کنند – شبیه به تجربه Vine یا Glide ارائه می دهد. با نسل دوم عینک، کاربران می توانند فیلم های 10 ثانویه را ضبط کنند – همانند مدل اول – اما گزینه هایی برای ضبط فیلم های 20 ثانیه یا 30 ثانیه نیز وجود دارد.

عینک های جدید ارتقاء وضوح تصویری – افزایش 25 درصد به 1،216 * 1216. این تعریف بالا نیست، اما هنوز هم بهبود قابل ملاحظه ای در کیفیت است. هنوز رزولوشن عکس چشمگیر 1،642 x 1،642 است.

با عینک های جدید، Snap نیز از نظر صوتی دو برابر شده است. علاوه بر میکروفون تک منظوره برای ضبط پوشه، نسخه جدید از عینک شامل یک میکروفون دوم برای ضبط هر کسی که نزدیک به پوشنده است.

عکاسی

عینک های اصلی دقیقا یک ضربه بزرگ نبودند، زمانی که Snap یک سال و نیم پیش آنها را منتشر کرد – در حقیقت به دور از آن. این امر می تواند بخشی از روش های توزیع شرکت باشد. در ابتدا این عینک ها به طور انحصاری از طريق دستگاه بازيابي پاپ آپ شرکت به نام Snapbot به فروش رفتند. چند ماه بعد، این عینک ها برای خرید آنلاین در دسترس قرار گرفت، اما آنها با مصرف کنندگان نتوانستند مصرف کنند.

نظرات اولین عینک ها بیشتر مثبت بود، اما مصرف کنندگان به نظر می رسید غیرمنتظره بودند. فروش عینک های اصلی حدود 150،000 عدد بود – به مراتب کمتر از تعداد تولید شده.

حتی بدتر از این شرکت این واقعیت است که تنها حدود نیمی از کسانی که دوربین های پوشیدنی نسل اول را خریداری کرده اند، پس از ماه اول استفاده از آنها را ادامه دادند.

در نتیجه فروش عینک های ضعیف، Snap حدود 7 درصد کل نیروی کار خود را تخلیه کرد و در پایان سال 2017، تقریبا 40 میلیون دلار برای عینک فروشی و لغو خرده فروشی نوشته بود.

شات دوم

با توجه به دریافت ضعیف از عینک اصلی، ممکن است عجیب و غریب باشد که شرکت دوباره سعی خواهد کرد. با این حال، عینک می تواند بهترین شان را برای تبدیل شدن به بیش از یک سرویس فراهم می کند که پیام های شخصی را قطع می کند. ورود به بازار سخت افزار الکترونیک مصرفی می تواند آن را در رقابت بین رقبای رسانه های اجتماعی برتری دهد.

راجر کای، تحلیلگر اصلی Endpoint Technologies Associates ، گفت: “عینک های جدید در معرض خطر هستند، اما همچنین پاداش بالقوه بالایی برای این شرکت است.”

عینک دوربین دار
عینک دوربین دار

او به دیجیل گفت: “Snap در تلاش برای به اشتراک گذاشتن ذهن در مقابل اینستاگرام – و از دست دادن است.

“اگر این عینک ها قابل استفاده باشند، آنها می توانند یک علامت تجاری خاص باشند – و مانند اپل، Snap باید آن را درست برای ایجاد این رده درست کند،” کای اضافه کرد.

“بازیکنان MP3 قبل از آی پاد وجود داشتند، اما اپل همه اینها را جمع کرد.” هنوز وجود دارد که این نسخه را محدود می کند، و من هرگز نمی فهمم که چرا شرکت ها هیچ گام را به حداقل دست ندهند. در واقع، پیش فرض باید بارگیری تک لمسی باشد. “

گرفتار در دوربین

عینک می تواند یک محصول باشد که هدف آن حل مشکل است که وجود ندارد. با توجه به گسترش تلفن های دوربین – برخی از ویژگی های بسیار پیشرفته – مشخص نیست که نیاز مصرف کننده به یک دوربین پوشیدنی وجود دارد.

راجر انتنر، تحلیلگر اصلی در Recon Analytics ، گفت: “این بزرگترین عیب عکاسی دوربین Snap است.

او به دیجیل گفت: “این مردم را از بین می برد و آنها نمی خواهند بدون رضایت خود ثبت شوند.” “بزرگترین مزیت این است که شما می توانید در هر زمان در یک راه بسیار مناسب ضبط کنید، اما این افراد را می ترساند.”

عینک می تواند برخی از استفاده های قابل قبول داشته باشد، اما “برای اینکه عینک های دوربین برای موفقیت، جامعه باید یا یک چارچوب مناسب یا یک سیستم جدید رضایت را ارائه کند”، Entner پیشنهاد کرد.

او گفت: “هیچکس نمی خواهد مردم این عینک ها را در شرایط خاصی بپوشند – مثل یک حمام”.

با توجه به کای، برای بریدن، حل و فصل پذیرش اجتماعی و مسائل مربوط به اخلاق ممکن است به سرعت به اندازه کافی برسد. “Snap نیاز به این پیروزی برای زنده ماندن”.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *